Jag vet att det kommer en dag, en plats och en tid.

Caroline af Ugglas´
Bild tagen från -> http://carolineafugglas.tk

Längtan är stor just nu.
 Att få se Caroline live en gång till.
Jag vill uppleva den känslan igen, när det pirrar i min magen och blicken for åt alla håll och kanter. I hopp om att se en glimt av stjärnan som ganska snart ska inta scenen. När hon går upp och hälsar oss välkomna. Leendet blir stort i mitt ansikte.
Hela jag ler.
Jag vill jättegärna uppleva det igen, och igen och återigen. Den speciella känslan.
Att få se min förebild. Min stjärna i universum.
Jag hoppas verkligen att det blir något i år, då jag får tillfälle att uppleva känslan igen.

Balsam för öronen | |
#1 - - ebba:

Sv: Varsågod, alla äter typ tacos på fredagar :D

#2 - - EmmiHeiskanen:

Tack , detsamma = )

#3 - - Anna:

sv: Tack detsamma :D

#4 - - Madde:

Hej!



Hur mår du idag?



Kram /M

#5 - - Sandra:

sv; tack så mycket =)

händer idag då? =)

#6 - - ViktoriaPettersson:

Svar: haha ja ni är fortfarande gröna. Nej men asså att vi börjar lixom bli olika på något sätt. Tror det var därför jag och lovisa bråkade så mycket i 7:an, vi var väldigt olika varandra. Sen så blev vi mer lika ju mer vi umgicks och nu börjar vi olika igen.

#7 - - Madde:

jo tack det är fint med mig. vad händer ikväll? kram /M

#8 - - ViktoriaPettersson:

Svar: jo men sen aa kanske sitter i mitt huvud men asså ibland känns det som om lovisa stöter bort mig och ja du fattar nog.



Haha okej fixat

#9 - - Sandra:

sv: bara sova och försöka bli frisk =)

#10 - - ebba:

Sv: Haha aa :) gjort idag då?:)

#11 - - MALINHE |foto|:

SV: ja:)

#12 - - Anonym:

sv: haha okej :D vart?

#13 - - ViktoriaPettersson:

Svar: aha okej:D

#14 - - dorion:

Kolla in i min blogg så får du en överraskning :)

#15 - - Millah:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

Upp