HEJ SKOLAN!

Nu är jag redo för skolan! Ska bara hitta min matematikbok.
Peppad till 100 inför sista terminen i högstadiet!
Jag ska lägga en större del av min glöd på de svåraste ämnena, vara mer pratsam på lektionerna och säga ifrån.
så kan det bli när man har lärare som har dålig insikt i elevernas kunskaper och svårigheter.
Min skola är inte känd för att vara någon bra skola när det gäller att hjälpa eleverna på rätt sätt...

Vill jag så kan jag.
Mitt dåliga självförtroende ska väck nu och på den vägen ska de goda tankarna om mitt kunnande ta form.

9e's dagar framöver.
Ljuvligt, så ljuvligt!

Runt omkring | |
#1 - - Fanny:

Snälla rösta på mig här. Ligger under med tre röster och jag vill verkligen vinna! Tack på förhand!

RÖSTA HÄR:

http://anderssonochjohal.blogg.se/2010/january/draft-jan-7-2010.html

#2 - - Anna:

sv: Haha det låter juh super awesome :D

#3 - - Martina, fotograf och mamma:

hoppas de kommer gå bra med dem målen:)

#4 - - Malinhe - en blogg av text & bilder:

hejsan, vad ska du göra ikväll då?:)

#5 - - MAAAAJABAAAAJA:

man ser mkt :o

Upp