Ger allt och lite till.

Dåligt samvete över skolan och valet inför gymnasiet.
Förhoppningsvis går det över snart.
Jag kan, jag vill och jag gör mitt bästa.


Runt omkring | |
#1 - - Sandra:

sv: ja det är kul =).

#2 - - EmmiHeiskanen:

Hahahaha = P

#3 - - Sofie:

=) haft en bra dag?

#4 - - Edith:

Ja det är inte lätt inte. Men du är galet söt iallafall! :)

#5 - - Anna:

sv: javisst :D vad har du valt ? :)

#6 - - Martina, hobbyfotograf och mamma:

Hoppas de kommer gå öve rinte kul att känna så:/

va har du valt till gymnasiet?

#7 - - LIENE:

Bara man gör sitt bästa så:)



Fin bild!

#8 - - Sandra:

sv: haha tack ;)

#9 - - Sofie:

härligt (: jag har haft det toppen!

#10 - - EmmiHeiskanen:

Aa , de kan man lugnt säga

#11 - - Anna:

sv: Åh vad kul med florist !

#12 - - victoria k:

du ser ut som en blomma i morgon ljuset.

Upp