galet galant

6 sidor i matteboken har jag gjort idag. Jag har prov imorgon, just nu känns det som att jag kommer klara provet galant. Får hoppas att jag inte får en minnesförlust, eller ni vet att man bara glömmer av allt?
Galant ska det bli.

Vad mer ska jag skriva? Att det överallt talas om snöstorm? Det är sant. Ny kyla och snöoväder förväntas komma in under morgonen imorgon. Kusligt, men ja vad ska man göra åt saken?
 Förövrigt så verkar det sjukt intressant att vara metrolog.
Vilken vinter vi har haft, förresten!
Gudomligt.

Jag ska fan tvinga mig själv att sov nu. NU. NUUU!
Godnatt sötnosar.

Vanlig vardag | |
#1 - - Sofie:

gött :) japp jag med! :)

#2 - - Martina:

Hoppas provet kommer gå bra idag du som plugga så bra:) Urch ner snö vill inte jag ha. Riktigt kallt ute är de också:) ha en bra dag

#3 - - Sandra:

sv: tack så mycket =D

#4 - - EmmiHeiskanen:

= )

Upp