big love.

Utan er är jag inte hel.
Ni är en del av mitt liv.
Jag är ni och ni är jag.
Så är det och så kommer det alltid vara.
Tzatziki och Lilla Lennart,
jag älskar er.

Katterna är en stor del av mitt liv.
De tillhör familjen
Kalasknas.

Har ni några husdjur som ni håller kärt?
En katt som heter Gusten eller en hund som heter Pucko..?


Tzatzik & Lennart.

Vackra rader | |
#1 - - Anna:

så cool du är :D

#2 - - Emmelist:

fan, jag och killen bråkar alltid om vem som ska diska. haha :D vi måste köpa en diskmaskin iaf :P

#3 - - MAJABAJA:

Mahaha! Ringaaahbooi betyder inget eller? :O

#4 - - MAJABAJA:

Som sagt, Ringaahbooi borde känna sig utanför!

Vi måste ses snart btw.

Mahaha! (L)

#5 - - Sandra:

sv: usch nej ^^. hade gärna stannat hos killen hela tiden xD.

jag skulle egentligen på cross men det är för kallt så jag vet inte =/

#6 - - Erika:

sv: samma här =)

#7 - - Nebb:

Cool blogg =)

#8 - - pauline:

thihi tack:)

vad gör dudå?(:

#9 - - I D A :):

allt bra med dig idag? :D

#10 - - mmautildah:

Fin blogg , vad görs? :)

#11 - - -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------:

sv; hihi aa det är najsbajs det!;)

#12 - - Diana:

tyvärr är jag allergisk mot nästan alla djur tex hund och katt :(

#13 - - Jenny Kring:

Tack desamma :)



RÖSTA PÅ MEJ SOM VECKANS BLOGG! JAG ÄR EN AV FINALISTERNA. JAG ÄR NR 3! GÅ IN HÄR OCH RÖSTA:

http://liborius.blogg.se/2010/january/finalisterna.html

#14 - - Angelica - Personlig fotoblogg:

Härlig blogg! :D

#15 - - Jejjeh:

Totalälskar din header!

#16 - - NORAH:

--



söta bilder

Vad händer hos dig då?:)



www.nourahs.blogg.se

#17 - - I D A :):

sv. haha här är med med prima :D

#18 - - Mikaela Urbom:

Åh så söta :D:D

#19 - - Bunny:

Själv har jag två underbara hundar :) Kärlek till dom!

#20 - - Ikaan:

Jag som trodde att du mena mig och Lovisa! :(

Upp