........

Godkväll!
Här sitter jag pigg och alert samtidigt som jag lyssnar på musik, Is it too late med Caroline af Ugglas.
Fundera även på at gå och lägga mig. Känner att jag måste dra ihop timmarna lite. Det vill säga att jag får den sömn jag behöver. Men vet ni vad? Det är jullov! Sova kan man göra när man dör.

Jag somna 07.00 imorse ungefär och steg upp strax efter elva, tror att klockan var 11.01.
Jag är säker.



Nu är det verkligen godnatt på riktigt.

Vanlig vardag | |
#1 - - Madicken - TÄVLING PÅGÅR:

Okej ;D

Nej gör väl samma typ .D

#2 - - LIENE:

sv: Tack så mycket för gratulationen:D

Kul att du började läsa just på min födelsedag och tack.

Din blogg är också bra!



haha jag är nattuggla just nu:P

godnatt

#3 - - frida:

aa de faktiskt väldigt bra ;)

man kan ladda ned saker till det som nya efekter och nya penskar och så ;D

#4 - - tävlingsdags:

hej nu är det tävlng på min blogg, läs inlägget om det så kanske du vill vara med på min tävling;)

det är min första tävling så det är väl inte de bästa priset man kan få men läs reglerna och anmäl dig gjärna ;D

#5 - - Anonym:

godmorgon!! Pigg och alert idag då? :)

#6 - - Anonym:

nattuggla

#7 - - aw - gotlandstöis:

de e så bra :D

#8 - - Jenny:

sv:tack :)

#9 - - LIENE:

sv: aaw tackar:D måste bara hitta tid för att spela in.

#10 - - Daniela:

fin blogg!:)

tack dms!:D

Kram!

#11 - - [MICKESEGNA]:

SV; Tack :)!



nattuggla här..

#12 - - ida:

Svar: Tack detsamma :)

#13 - - Datorflickan - Fotoblogg:

Jag är en nattuggla forsure! Haha, hatar att kliva upp på morgonen. :)

#14 - - daniella:

Okaj :D

då laddar jag ner den XD

#15 - - MADDE:

Vilken fin bloggdesign :D



ha en fortsatt fin dag, kram!

#16 - - Mikaela Urbom:

Ja e både natt och moron uggla, jag sover inte mkt överhuvetaget hehe

Kram

#17 - - aw - gotlandstöis:

enligt mig med :D

#18 - - MADDE:

Sv: Tack :D



okej, jag tycker också att den verkar en aning tråkig men jag vet ju inte ännu :) ser ju ikväll vad jag tycker om den ;) haha



kram!

#19 - - Daniela:

Ja kollar på film, ska snart till tvättstugan:( .. Sjdå?

Kram!

#20 - - Maria - livet i Milano ☆:

nattuggla =)

#21 - - CHRJ:

sV: Eller hur! :)

#22 - - MADDE:

Sv: tack så mkt :D



ha en mysig kväll, kram!

#23 - - daniella:

haha . jaa , den är nerladdad nu (A)<3

#24 - - linaa:

både och livet med hundvalp.. blir så då:D

#25 - - frida:

hahah okej ;D

#26 - - pauline:

nattuggla till tusen XD

#27 - - sevara ♥:

asnice blogg :D jag ä nog nattuggla!!

Upp