David Urwitz



Jag gillar låten och musikvideon är ball.
Balsam för öronen | |
#1 - - Datorflickan - Fotoblogg:

Ja, på loven iallafall. När man går i skolan är det inte lika kul att vakna och typ dö av trötthet. ;) ^^

#2 - - eemma:

galet snygg blogg !

låten är naaajs :D

#3 - - Madicken - tävling pågår:

Hihi taack :'D

#4 - - natta:

usch ja har så tråkigt på jobbet, behöver sällskap :)

#5 - - Annika:

Håller med. Bra låt!

#6 - - frida:

man fattar efter ett tag när manhar försökt lite XD

#7 - - [MICKESEGNA]:

SV; Japp :P! Själv då?

#8 - - Jossie:

sv:tack för ditt svar! =) allt bra med dig?

#9 - - cissi:

tack, detsamma (:

#10 - - Emmelist:

jo jag har suttit och gjort handsmycken heeeela dagen, så nu är jag inte så pigg och alert längre :P



pysslar du med ikväll då?

#11 - - bella:

hej, vill du vara med i en fototävling som jag har på min blogg, du behöver bara kommentera inlägget "tävling" dä du skriver namn, ålder och länk till din bild,



tryck här så kommer du direkt till tävlingen: http://bellajson.blogg.se/2010/january/tavling.html#comment

#12 - - Martina:

fin låt:)



hoppas allt är bra

#13 - - Datorflickan - Fotoblogg:

Usch nej, jag håller med! Hemskt att kliva upp så tidigt och så dessutom är jag så jäkla skoltrött. Haha, ingen bra kombination. :D

#14 - - CHRJ:

sV: Haha vad bra! =)

#15 - - eemma:

tacktack (:

allt bra ?

#16 - - Datorflickan - Fotoblogg:

Ja, haha. Jag har en massa plugg att göra men jag orkar inte ta hand om det på lovet. :D När jag kommer tillbaka till skolan kommer jag inte orka med det heller haha. ^^ När börjar du skolan igen? :)

#17 - - cissi:

åh, tack så jätte mkt :)

Upp