Blickar mot min framtid



Gymnasievalet är nära nu för mig. Allting känns roligt. Just nu bygger jag upp min framtid i mitt huvud.

Jag tar studentent på Tranemo Gymnasieskola, där jag har tillbringat 3 år på Mediepogrammet.
Såsmånigom startar jag en egen tidning. En tidning för ungdomar. Jag fotograferar och skriver repotage förfullt, med mina anställda. Eftersom det är en ungdomstidning kan jag inte ha kvar den när jag är 45+. Tidningen läggs ner och jag börjar istället att jobba på BT (Borås Tidning) Vad som händer med de anställda vet jag inte
.

Just nu vill jag detta.
Men jag kan ändra mig.
Jag kan.

Runt omkring | |
#1 - - Joana:

nej det är de nt:)

#2 - - Martina, hobbyfotograf och mamma:

Låter som bra planer de där:)

kul framtid!



hare gott

#3 - - EmmiHeiskanen:

= )

#4 - - Sofie:

aa verklgien (:

#5 - - Sandra:

sv: hänt idag då? =)

#6 - - Sofie:

låter som en bra framtid :D

#7 - - EmmiHeiskanen:

Aa = )

#8 - - Anna:

sv: haha yeah :D vad ska du göra i helgen då ?

#9 - - Piinky:

hejhej =) vad har du haft för dig ikväll?



Kram

#10 - - Sandra:

sv: typ samma xD

händer i helgen då? =)

Upp