Bacillerna börjar krypa sig in.


- Läkerolen var god
- mitt köttsår som jag har på kinden har läkt


Huvudet känns som 2,5 kilogram betong som någon försöker spränga.
Jag är varm som en kokplatta på högsta grad.
Hostan sitter inuti mig.
Jag är inte sjuk. Jag börjar  nog bli lite sjuk.
Inget klagande mer för min del, eftersom jag och mina kloka tankar har kommit fram till att inga baciller försvinner bara för att man klagar.
Livet är inte alltid som en dans på rosor.

Nu alldeles strax ska jag krypa ner i sängen för att läsa.
Låter göttmos, men jag har ett problem just idag. Vilken bok ska jag läsa?
Pojken i randig pyjamas eller Räcker det om jag älskar dig?

Jag har nog löst problemet redan, eftersom jag redan har börjat läsa alternativ 2 (Räcker det om jag älskar dig?) och inte påbörjat alternativ 1 (Pojken...), 
får det bli Levande historia 9 - Hitler och Andra världskriget.
Kom precis på att vi har det som läxa.

Godnatt, sov så sött!

Runt omkring | |
#1 - - Madde:

Jo jag mår fint tack :) Hoppas du haft en bra dag! Kram /M

#2 - - Martina, hobbyfotograf och mamma:

jobbigt att börja bli sjuk:( inte kul inte!



hare gott

#3 - - Sofie:

det var det!

#4 - - Sandra:

sv: ja det tar ju det...

jag vill bli lågstadielärare... (tror jag!)

#5 - - Anna:

sv: haha jaha :) nej jag ska ta och plugga ><

#6 - - Madde:

Jo jag har haft en bra dag. Hoppas du får en fin kväll! Kram /M

#7 - - Linn-Lay:

Godmorgon, kikade in och ville brar önska dig en trevlig dag:)

Upp