Vinterlandet.



Dagen har gått. Alla sysslor jag hade planer på att verkställa idag har jag inte verkställt. Det kommer fler dagar, det gör det säkerligen. Ja, om inte Sverige faller ihop av all snö som har kommit.
Det finns risk för det.

Imorgon har jag inga planer, förutom att gå på bio med min lillebror. Det är en överraskning till honom. Hans födelsedagpresent. Det hålls inget kalas imorgon, vi fick skjuta upp det. Återigen är det snön som ställer till det.
Det är kaos ute på vägarna. Bäst att hålla sig inne! Hur som helst, det är ganska gött att vakna till en tom dag. Fylla i den sista dagen på sportlovet med impulssaker. Göttmos!

Vanlig vardag | |
#1 - - Emmelist:

jättekul att du vill vara med :D ska sätta mig och välja ut finalisterna nu! ;)



var rätt många som ville vara med så tar en stund. :P

#2 - - CLIP:

Vilken film såg ni?:)

Upp