vi borde frysa

Jag raderar varenda mening jag skriver. Förutom den föregående och denna.
Jag är känner mig tom.
Tom som tomheten.
HEJ FÖRRESTEN!
Har er helg rockat?



Okej, nu har jag skrivit ett blogginlägg.

Ingenting och mycket mer | |
#1 - - Nathalie:

kika gärna in på min veckas blogg skulle vara jättesnällt ;)

Grym blogg!

#2 - - Pam :):

sv: jo jag hade tänkt göra detsamma!.

#3 - - CLIP:

Hej på dig också!

Min helg har halvrockat, har din?:)

#4 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

hoppas du haft en bra söndag :))

#5 - - sooffs:

vabra :)!

jo allt är toppen här! haft en härligt helg?:)

#6 - - M:

kul att du vill vara med :'D

#7 - - MAJA:

Rockat, nej verkligen inte du, haha!

#8 - - Anna:

sv: tack :D haha

#9 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

härligt :))

aa det var den :))

haha :))

allt bra annars? :))

#10 - - CLIP:

HELROCKIGT!



Tack:):)

#11 - - CLIP:

har du haft en bra dag idag då?:)

#12 - - Pam :):

sv: kan gratta henne från dig ! ;D

#13 - - Nathalie:

min helg har rockat ^^ haha

#14 - - Lillasyzter:

fin bild :)

#15 - - Anna:

sv: Haha :) Allt bra då ?

#16 - - sooffs:

härligt :D jo den har varit toppen :)!

allt bra idag?

#17 - - Nathalie:

Haha, ja :D

Tack så mycket!

#18 - - Nathalie:

Det går inte att kommentera

dina översta inlägg ;O



svar: Twilight är ganska bra

faktiskt ;D Men jag är långt

ifrån beroende!

#19 - - sooffs:

härligt! jo det är bra, självdå :)?

Upp