Äntligen!

Troligtvis befinner jag mig på stadsteatern i Falkenberg den 16/4.
19.30 är det nämligen beräknat att Caroline af Ugglas ska inta scenen. Det kan jag absolut inte missa.
Jag har glädjerus i hela kroppen!

Ungefär såhär:


Balsam för öronen | |
#1 - - Anna:

sv: Varsågod ! :D

#2 - - Pam :):

sv: godmorgon!: D

#3 - - LIENE:

Glädjerus är härlig känsla.D

#4 - - CLIP:

det kan man verkligen säga!



härlig bild:)

#5 - - Pam :):

sv: det är bara bra sjdå? :D

#6 - - Lillasyzter:

underbar bild på dej vännen :)

#7 - - LIENE:

sv: vad coolt att ha grön/gula ögon! för gult har ju inte så många:)

#8 - - madde:

fick en massa pengar att köpa allt jag behöver ;)

#9 - - sooffs:

härlig bild :)

#10 - - madde:

haha tack så mycket :P

#11 - - sooffs:

så lite se ;) allt bra med dig?

#12 - - Pam :):

sv: okej härligt! :D



vad gör dudå?

#13 - - Anna:

sv: ohja :D haha

#14 - - CLIP:

Ah, kul med konsert:)

#15 - - Fanny:

Kika gärna in och var med i min tävling i samarbete med cocoo.se

#16 - - ; R e g i n a:

okej, inge svarar på komentarer :)

#17 - - Pam :):

sv: haha tack så mkt sötnos! ;D

#18 - - CLIP:

Ja, min dag har varit bra den med:)

#19 - - Anna:

sv: det är fint bah fint :D haha

Upp