Skyltar kan vara gläjdegivande

Godkväll!
mina sköna bönor
Har precis kommit hem från farmor och farfar!
Jag har varit där på middag och träffat mina rara kusiner. Man kan la säga att vi firade Vickebus lite, eftersom på söndag smäller det stort. Då ska vi fira både mig och Vickebus.
Jag känner redan nu hur det börjar pirra i magen, trots att det är fem dagar kvar till min födelsedag.

Påtal om farmor och farfar. På vägen till skogen (där de bor) finns det en skylt som är lika roande varje gång man kör förbi den. Gissa vad det står på den? Skäremo! Mycket roande, iallafall för mig!

Mycket mer roande än att träffa mumitrollen

Vanlig vardag | |
#1 - - majjiz:

kul för läraren som bor där och har det som efternamn, blodigt :P

#2 - - Isabell:

SV; jodå! Det är fint med mig :)

#3 - - CLIP:

ah, mumin gillar vi;)

Upp