schlagerfestivalen

Godkväll!
Ja, nu var melodifestivalen avklarad för ikväll. Såg ni på det? Vem tyckte ni var bäst?
Jag tycket Salem al Fakir och Pain of Salvation var bäst! Någon av de kanske kommer bli min(a) ny idoler?
Haha, nej skulle inte tro det. Min idol är Caroline af Ugglas, och det kommer hon var ett bra tag framöver. Jag har gillat henne skarpt i ungefär 1 år. Det var under melodifestivalen 2009 jag fick upp ögonen på riktigt för henne. För 2007 var hon inte mer än "Tro på dig" för mig. Men nu är hon mer än bara "Snälla snälla"
Hon är bäst helt enkelt.


(bild från Hardcore Superstar konserten)

Ingenting och mycket mer | |
#1 - - l i n n e a ♥:

sv: tack så mycket :D

#2 - - Miss ice:

SV: Allt e bara bra. Ha en trevlig kväll :)

#3 - - Madde:

Missade melodifestivalen :(

#4 - - Miss ice:

SV: Tack detsamma! :)

#5 - - ; R e g i n a:

Hej fin blogg....vad gör du ? :P

#6 - - EmmiHeiskanen:

Aa , faan = P

#7 - - l i n n e a ♥:

sv: Ja jätteroligt! :D

Aw tack så mycket, hoppas du också får en himlans fin dag!

#8 - - l i n n e a ♥:

sv: ja det får vi hoppas!

vad gör du då? :)

#9 - - KJS *FOTOBLOGG*:

tack så jättemycket sötnos! :D fin blogg! ;)<3

Kommenterar här, för det gick inte att kommentarea på det senaste inlägget ;o anyway, tack! :) vad görs? ;)

#10 - - ; R e g i n a:

Tack :) jag tittar på taking the stage & äter fruktsallad :D

#11 - - madde:

hänt idag då?

#12 - - Caroline:

hihi ja :D

jag tycker också Salem och pain of salvation va bäst! och Ola ^^

#13 - - Miss ice:

SV: Tack detsamma kära du! :)

#14 - - EmmiHeiskanen:

= )

#15 - - joanaz:

tack!:D

#16 - - Anna:

sv: haha :D jag diggade med salem, han var så bra :D

Upp