om drömmen blev sann

Jag vill åka till Polen.
Mitt drömresemål nummer 1 för tillfället. Sen efter det vill jag gärna åka till Vitryssland, Estland, Lettland och Litauen. Jag åker hellre till de nämda länderna ovan än att åka till Thailand. Det verkar så mysigt att åka till de länderna. Det verkar så mustigt (bilderna av länderna får mig att tänka på mustigt)  och alldeles fantastiskt!
Sen skulle det också vara helt makalöst mysigt att åka dit och fotografera.

Har ni något drömresemål?

Vanlig vardag | |
#1 - - viktoria:

haha tack! ;)

#2 - - ViktoriaPettersson:

Logga in på msn har skrivit en sak till dig :D

#3 - - ViktoriaPettersson:

Svar: tack haha jag var bara tvungen att fråga eftersom det är lte taskigt att kopiera sådär men ja, tack till dig med :D

#4 - - emma:

Hej! :)



Du är så Välkommen så till min blogg, där

du alltid kan känna dig som hemma :D

I min blogg skriver jag om min vardag, min

sjukdom/ar, mina tankar och funderingar och

mode förstås m.m :)



Hoppas den är nåt av intresse!

Enjoy! HA de gött / Emma :D

#5 - - madde:

jag skulle vilja flytta till filippinerna :P

#6 - - LIENE:

sv: Ingen orsak:)

HAHA tackar!



Lettland vill jag åka till, är ju född där så saknar maten, gatorna och urvalen av kläder, fast när jag bodde där shoppade jag aldrig men dom gångerna jag varit där efteråt. Dessutom är det ju billigt för svenskar!

men jag vill först åka till London i sommar:) Har aldrig varit där.

Fast mest av allt vill jag nog ändå till USA och Australien.

#7 - - IsAbElL:

SV; gott? ohh något! underbart gott juh!:Dhaha



fyfan vad jag gillar din header! Ball!:D annars är läget bra?

#8 - - sandra T:

finns jättemånga ställen jag vill åka till. Bland annat grekland,london, massa ställen i usa m.m

#9 - - Anna:

sv: så lite så lite :D lovely picture ;)

#10 - - paulina♥:

sv: hehe jag är inte så förtjust heller faktiskt.

#11 - - jacqe:

:)

Upp