Måste världen va så liten,

när min kärlek till dig är så stor...



Åh, jag får glädjerus i hela kroppen när jag ser denna bilden.

Idolen | |
#1 - - MyzaaN - Princess Pink:

absolut ;D <3

#2 - - CLIP:

Åh, jaså, vad kul:)

#3 - - madde:

blogg.se krånglar 24/7 :P

#4 - - nicole$pinord:

svar; Okjeokej, typ plugga och bara ta det lugnt ;p

#5 - - Sandra:

Hejsan.. Allt bra? Kraam

#6 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

haha tack :))

#7 - - sofia:

Vad är det som är så bra med henne : ) ?

#8 - - Anna:

sv: Haha xD alltid nåt ;)

#9 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

:DD

#10 - - CLIP:

Ja verkligen!:)

#11 - - sofia:

Haha okej :) jaa alla har olika smaker :) själv gillar ja inte henne ett dugg :P

#12 - - Emmy:

hon är så cooool

#13 - - Pam :):

allt bra med dig d� :)

#14 - - sofia:

Ja precis martina. Fy fy.. Hehe ja du jag gillar många.. lady gaga, frankie J, Alexandra burke, Jason Derulo :)

#15 - - Sandra:

Ok.. Med mig e det bara bra =)

#16 - - aw:

ja de är den :D

#17 - - LIENE:

sv: mm men det skulle ändå vara kul att prova på att vara rik=)



Härlig bild!

#18 - - madde:

jag vill ha sommar nu :P

går inte att kommentera ditt senaste inlägg :P

#19 - - Lillasyzter:

hoppas du har en bra start på veckan, trots kylan! :)

#20 - - S A R A:

haha härlig bild :)

Upp