Längtan.

Hejsan hoppsan lillebror!
Här sitter jag och längtar. Salem Al Fakir sjunger så fint för mig just nu. Låten Astronaut med Salem har gått varmt ikväll!
Jag längtar till lite allt möjligt. Min födelsedag är om 5x + 2 x=2 vilket betyder tolv kvicksnabba dagar. Eller har jag skrivit ekvationen fel? Hur som helst, jag hatar arbetsområdet vi arbetar med nu i matten. Längtar tills det är över.  Till sportlovet som är nästa vecka. Det ska bli hur skönt som helst fan!
Längtar även till sommarlovet, (troligtvis) min nya kamera, nästa Caroline af Ugglas konsert, Andra avenyn.. Ja, jag längtar till massvis med saker.

OMG! NU ÄR KLOCKAN HALV ÅTTA hos mig
fantstiskt fantastiskt
Sötnosen Nabil Al Fakir bjöd på en riktigt höjdarmiddag igår.

Längtar ni till något speciellt?

Vanlig vardag | |
#1 - - Caroline:

:D

allt bra med dig idag?

#2 - - Anna:

sv: haha vad är sött ? :D

#3 - - Miss ice:

SV: Jorå allt e toppen!



Längtar efter sommaren! :)

#4 - - KJS *FOTOBLOGG*:

sv: hihi okej :) inget speciellt, har jättetråkigt!

gjort idag då? <3

Upp