Fredag!

Godmorgon!
Vad ska ni hitta på idag? Jag ska in till Borås med min söta kusinvitamin. Vi ska kolla i affärer och sedan ska hon bjuda mig på bio! En födelsedagspresent i förskott, tjoho! Hoppas det går någon bra film bara, annars får vi ta bion någon annan dag.

Hoppas ni får en rockig dag!
& ta det lugnt bland all snö.

Vanlig vardag | |
#1 - - madde:

mina släktingar bor i borås :P

#2 - - Anna:

sv: Ja verkligen ! det vat hon värd :O

#3 - - ViktoriaPettersson:

Kunde inte lovisa åka in?

#4 - - ; R e g i n a:

va menar du med : du med ?

#5 - - LIENE:

sv: Kul att ni får bowla och bada:O jag skulle vilja bowla, mysigt ju, slippa vara ute fast det var ändå kul idag:D



Låter som en bra dag:)

fin bild!

#6 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

haha :DD

#7 - - Myzaan:

jaja yäs ;D älska fredagar (A)

#8 - - ViktoriaPettersson:

Svar: Nej in till finkan haha. Klart jag menar Borås

#9 - - Madde:

Jasså så du fyller år en dag innan mig :P

#10 - - LIENE:

sv: okej. Ja det var fort att åka men man hamnade ofta snett, haha och dessutom fick man massa snö i ansiktet.



Jag suktar också efter kläder:D men har inte råd för alla och det får man vänja sig vid. Men du borde köpa blommiga kjolar och häftiga tröjor, det lät ju snyggt!

(gick inte kommentera senaste inlägget)

#11 - - Myzaan:

låter awesome ;D

#12 - - Anna:

sv: ja :o åh tack detsamma ! :)

#13 - - ; R e g i n a:

okej. vad gördudå?

#14 - - Majjish:

fan vikken ball blogg.

#15 - - madde:

blommiga kjolar är jätte snygga ;)

går inte att kommentera i ditt senaste inlägg :P

#16 - - nicole$pinord:

tuff header :D



Vad ska du hitta på idag? :)

#17 - - Nikkii:

Tjeenare :)



Ser att du har bloglovin, ska vi följa varandra?

#18 - - Anonym:

snygg header!

#19 - - Nikkii:

SV: Kul lägger till dih nu med :)

Upp