nu lägger vi pennorna på bordet

Dagen har gått otroligt segt, tiden stannade vid sju-tiden och började ticka igen vid halv fyra då Georg önskade oss en god jul och gott nytt år. Julkänslorna har inte kommit än, inte som jag har märkt av i alla fall men jag såg Herr Tomte utanför storknallen idag. Tomten är ute i tid, vilket är väldigt bra! Även om julen handlar om frid och umgänge så är en större del av svenska folket ganska stressade i juletider.. Konstigt tycker jag. 
Är betydelsen av chill ingenting värt?

Hur som helst. Imorgon ska jag in till Borås för att avsluta första terminen på gymnasiet. Tal och säkerligen diverse fina uppträdande står på schemat imorgon på Åhaga. Efter den lilla tillställningen ska jag äta thaimat med ett gäng äkta Viskastrandare.

Min tanke går inte till jullovet nu. Det är också konstigt, men jag har kommit på "snubbel'n". Jag nämnde Åhaga och det för mig vidare till Caroline af Ugglas. Snart är det den 12/2 - 11. Dagen med stort C.
CAROLINE AF UGGLAS KOMMER TILL ÅHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGA!

Ha det chill!

Vanlig vardag | |
#1 - - LIENE:

Hej, tycker du det är okej om jag börjar blogga här igen? Det är så märkligt att så många kollar in utan mina uppdateringar.

Upp