fågel

Om inte Vickan hade föreslått att vi skulle handla till morgondagen vid 16:00 hade jag nog gått i pyjamas än.
Det hade inte varit fel med en pyjamasdag. Liksom det är så soft att gå i pyjamas hela dagen och inte göra någonting och sen fram emot kvällen ta en dusch och efteråt ta på sig en ny pyjamas. Ååh.

Men i alla fall. Imorgon ska jag och Vickan till Göteborg.
Två fotobloggar har planerat en fototräff. Det kommer säkerligen bli ganska nice med picknik, ordbyte och fotografering!

Dom som ska ha fototräffen är Nevnarien och Michaela.

Vanlig vardag | |
#1 - - Jessica:

Pyjamas dagar är bland de skönaste som fins! :)

#2 - - Anonym:

finns*

#3 - - LIENE:

sv: vi pratar bara lettiska för nu är det bara jag och min mamma, och ibland syskonen:) vi alla är från Lettland. men inför andra kan vi ibland prata svenska för att andra ska förstå.

kram

#4 - - Shiko:

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

#5 - - ellensjo - en personlig fotoblogg:

fin blogg!

haft en bra dag? kram

#6 - - Johanna:

cool bild!

#7 - - Elin:

Fin blogg :)

#8 - - Lena:

Jättefin bild! =D

#9 - - A home far away:

det är sjukt härligt att knalla omkring i PJ hela dagen:)



Kram Gunilla i Singapore

#10 - - JULIA:

gillar bilden! =)

Upp