Ute blåser vinden, inom mig blåser lyckan

Jag är jävligt glad just nu.
Dagen efter, ni vet.
En enorm glädje pyser i mig. Helt otroligt.
En människa som kan få mig att känna mig såhär glad!

Jag har aldrig upplevt detta innan, att en artist förmedlar en glädje som prickar rakt i hjärtat.
 Caroline af Ugglas är svensk. För mig är det äktare. Så mycket äktare. Jag ångrar inte en sekund att jag satt och lyssnade på hennes låtar samma kväll hon hade medverkat i melodifestivalen.

Vem vet, jag kanske är inne i en "af Ugglas-period", jag har varit inne i något liknande innan. För något år sedan avgudade jag Tokio hotel, men inte längre. Fast och andra sidan, Caroline är närmare. I Sverige. Så mycket äktare.

Nu, imorgon och ett tag framöver kommer hon vara min stora idol.
Kanske längre än så. Vem vet som sagt.

Idolen | |
#1 - - Ammi:

hihi :')

#2 - - Ackelinaa:

Sv; det hoppas jag med :)

#3 - - Emma:

sv: Härligt att höra! :)<3

Jodå jag mår bra!

#4 - - Alina:

hoppas du får en underbar dag sötnos!! :)

#5 - - Ammi:

hihi okej, tror de får bli en faktiskt! :)

#6 - - Ammi:

hihi ja :D

#7 - - Ackelinaa:

Sv; allt bra idag?

#8 - - Emma:

sv: Hihi ja :)<3

#9 - - ViktoriaPettersson:

Skulle du kunna gå in och rösta på mig! tävlar nämligen. Har lovat ut länkningar till alla som röstar så vill du kan jag länka dig med :D



http://placebohoe.blogg.se/2010/april/tavlingen-om-buffy-har-borjat.html#comment

#10 - - ViktoriaPettersson:

Svar: naww du är väll för gullig :D

#11 - - Ackelina:

Sv; Härligt :) jag mår toppen :)

#12 - - ViktoriaPettersson:

Svar: aaa haha det måste jag! just nu ligger jag 1:a men 4 röster mindre har nr 2

#13 - - Ackelina:

Sv; haha ja :) vad gör du då? :D

#14 - - Ackelina:

Sv; jag väntar på att maten ska bli klar :)

#15 - - ViktoriaPettersson:

Svar: jo det tror jag med, och frågar jag runt så som ag gör nu lite om dagen så går det nog.

#16 - - alaa,:

första gg jag hörde honom trodde jag att de va nån tjej och hatade honom typ fett mkt, nu älskar jag han haha (a)

#17 - - Ammi:

tack för frågan, svaren kmr upp ikv! :)

#18 - - Ammi:

yes :D

Upp