IQ'n sitter i hårfärgen



Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag färgade utväxten röd innan idag.
Jag kanske inte tänkte överhuvudtaget?
Men gjort är gjort och livet går vidare.
Håret är faktist lite ballt nu.
Jag ska trotsallt göra ljusa slingor snart. Sen till sommaren bleks håret.
& då ska jag inte färga håret mer.

Fast, jag kanske ångrar mig med tiden. Haha, det har jag gjort många gånger förut.
Iallafall när det gäller hårfärg.



Jag borde nog bli blond och smart igen.

Runt omkring | |
#1 - - sooffs!:

haha! det är aldrig lätt att välja hårfärg;)

#2 - - CLIP:

Hehe, att välja hårfärg är svårt måste jag erkänna, men i år ska jag INTE bleka har jag nu bestämt, kommer troligen att ändra mig under veckan;D

#3 - - JOSSA:

supermysig blogg bruden :)



hoppas du haft en bra vecka ? puss !

#4 - - sooffs!:

eller hur! haha :)



ja absolut du ;)

#5 - - rebecca:

sv; bra att det är bra med dig :)



åh tack sötis<3

#6 - - Anna:

sv: Haha jaa ! :D

#7 - - nathalie:

jaa, woho ! ha en fortsatt bra dag :)

Upp