En lista, flera listor.

Jag heter: Martina "Ina, Benganbooi"
Hur gammal är du? sex ton, sexton år.

Tycker du om någon just nu? Ja, nära & kära

Jag samlar på:
Jag har väldigt många glödlampor som inte fungerar längre i mitt rum. Dom är ganska fräcka.

Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Jag ringer Inga. Ingen.
Vilken tid gick du upp idag? Klockan 06:50

Har du sovit i din egna säng inatt? Yesbox

Har du sovit ensam inatt? Nej.

Har du strumpor på dig nu? Ja, men jag ska snart ta av mig dom.

Hur svarar du i telefon? Det varierar.
Vad ska du göra ikväll? Det är kväll nu, men resten av kvällen ska jag läsa & lyssna på af Ugglas.
Vad ska du göra imorgon? Studera i Tranäng.

Var vill du bo när du blir stor? Polen eller någonstans i Sverige.

Är det okej att gråta?
Känslor har ingen lag. Ja.
När grät du senast? Fredags, i samband på NP.
Vilken årstid tycker du bäst om? ´Sommar & början av vintern.
Laddar du ner musik och film från internet? Faktiskt inte.

Skulle du göra om du vann en miljon?  Invistera de i något bra & nödvändigt.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:  Nej, jag tycker det är viktigt att man tycker att kläderna är snygga och bekväma.

Har du piercing?
Ja, 3 stycken samt i öronen. Fast de räknas inte, har aldrig örhängen..
Har du tatuering? Nej, men kanske i framtiden.
Vill du gifta dig? Nej , det verkar onödigt.
Vill du ha barn? Nej.

Solar du ofta? Nej, inte mer än nödvändigt. 
Är du bra på att laga mat? Enligt mig själv, ja.
Gillar du att dansa? Jag är kung på att dansa, så ja.
Hur vig är du? Normalt vig.

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja, det gör dom.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.
Vilka hårfärger har du haft? Brunt, röd/brun, blont med inslag av rött, blont med inslag av brunt, blont är min naturliga.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Nja, jag vet inte.

Är du beroende av något? Ja, beroende av livet. Utan livet hade jag varit död. Ingenting.
Vad gör du på helgerna? Det är olika.
Brukar du bädda sängen?
Varje morgon.
Har du kysst någon under denna veckan? Nej.
Vad var det senaste du sa? Vad?

Vem kramade du senast? Rolandbooi

Saknar du någon nu? Nej, jag saknar aldrig.

Vem ringde dig senast? Mamma, tror jag. Hon brukar ringa ofta. Hon gillar mig. Visst, mamma?

Var du glad igår? Ja, i stortsett hela dagen.
Sminkar du dig? Det kan jag inte påsta.
Vad har du för smak i munnen nu? Neutral.
Vad är ditt favorit bröd?  Skogaholmslimpan.
Varför gör du denna lista?
För att jag snart ska sova.
Vem chattar du på msn med nu? Jag är offline.

Vad står det i ditt senaste inkomna sms, och vem var det ifrån? Jag vet inte vad det står, men det är från Maja.

Vilken färg är din kamera? Blå.
Vilken film såg du senast? Wallander - ?
Är du arg? Varken arg, glad eller ledsen.

Varför/varför inte? För att jag är i en jämn balansgång.
Är du glad? Se svaret 2 ovanför.

Varför/varför inte? Se svaret 2 ovanför.

Är du osams med någon? Det kan jag inte påstå direkt.

Vad är din högsta önskan? Att leva ett långt och harmoniskt liv.

Vad åt du till frukost? Macka samt ett glas oboy, fast oboyen drack jag.

Vad vill du väga? Det jag väger.

Känner du någon som vill gå upp i vikt? Tror inte det.

Vad fotar du helst? Galna saker, blommor, något som är starkt. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig.

Känner du någon som är gravid nu? Nej.

Ingenting och mycket mer | |
#1 - - Ackelina:

Sv; härligt :) jag mår helt okej :)

Upp