återbruk.

Det är söndagskväll. Imorgon är det vardag igen.
 Om jag tänker efter tycker jag det är trist. Om man tänker överlag. Jag vaknar en måndagsmorgon och har en hel vecka framför mig. En vecka med plugg och sysslor som man måste bara bli färdig med. Jag går där och längtar till helgen. Det är klart att jag uppskattar vardagar också, det händer alltid något roligt. Men om man tänker överlag så tycker jag det är trist. Samma visa dag ut och dag in. Sen är det helg. Efterlängtad helg.

Känner ni igen er?



Godnatt sötnosar! Nu ska jag kika färdigt på Wallander.

Vanlig vardag | |
#1 - - alaa,:

hihih jaa exakt :D

#2 - - Emma:

sv: Tack göllet! :)<3

#3 - - Ackelina:

Sv; citronfile :) allt bra idag?

#4 - - Micaela:

Håller verkligen med!

#5 - - thaipinnen ♥:

sv; jo det är bra :D

Upp