Våga fråga Ina! - frågestund

Har du alltid velat frågat mig nått men aldrig fått det rätta tillfället? Ina har något unikt att erbjuda er som känner så. Nu lanserar iiinaaa den nya "våga fråga-maskinen" ta tillfället i akt och fråga! Just nu.

Jag kör med en frågestund här på bloggen.
Alltid kul och testa något nytt.
Jag besvarar frågorna senare ikväll, kan inte säga en tid precis.
(haha, om jag får några frågor?!)

Våga fråga!

Vanlig vardag | |
#1 - - Amanda:

vilken färg är din tandborste? :)

#2 - - Miss Carlzone:

Shit vilken fin blogg du har! Allt bra med dig?

#3 - - Sarah:

Sv; Hihi taack ;) Tyckte den svarta var för dyster :p :) Puss

#4 - - Sara:

VIll du uppnå något med in blogG? :) i så fall vad?

#5 - - Anonym:

jaha okej vad kul :) hoppas du haft en bra dag! kram

#6 - - Tanja:

Tycker jag med :S

#7 - - Petra:

Frågestund i min blogg, ställ gärna en eller flera frågor!! =)



Kan ställa lite frågor här till dig! =)

Stranden eller poolen

mcdonalds eller burger king

gurka eller morot

Tränar du något? Så fall vad?

Vilken kändis hade du velat vara och varför?

Ska du se på New Moon när den kommer på bio?



=)

#8 - - Idda:

Ah vad bra ju ;P. Gjort ngt skoj idag?

#9 - - d e n i s e:

de är fint, själv ?:)

#10 - - johanä:

tack detsamma

#11 - - CLIP:

haha, det har du ju rätt i=)

#12 - - H A I D I J A K O B S S O N:

SV: hihi okej , tack för att du svarade på min "fråga" haha :)

#13 - - H A I D I J A K O B S S O N:

sv: jodåå :D sj ?

#14 - - Anonym:

hur många läsare?

#15 - - Anonym:

gillar du din familj?

#16 - - Anonym:

är du bra i skolan? favorit ämne?

Upp