piercing

Jag tycker piercingar är fräckt och snyggt. Själv har jag en i läppen, näsan och fyra i öronen.
Jag ska dock inom en snart framtid pierca en till i läppen så jag har snakebites.
Det är snyggt.

Personliga åsikter, endel piercar sig alldeles för mycket. Då menar jag inte tex 4 i läppen (2 under, 2 över), ögonbrynet, näsan.. Det är inte överdrivet tycker jag.
Men dom här personerna nedan är kanske lite för mycket? bilderna är tagna från google

Titta hans töjjningar och allt.




Vanlig vardag | |
#1 - - julia:

förlåt för så sent svar! :( hoppas allt är bra!

#2 - - Morgan- The One:

jävlar de måste ju bara djävulen :O:O



sv: okej låter som.. aa mmga planer ;) va blir det för film?:)



idag har ja träning sen killen, sen imorgon blir det match och sen fotbollsdag typ sen sönda färga håret ba ;)

#3 - - robin h:

haha du vet att dom där inte är på ritkgit, den ena är ju från en film dessutom x)

haha jag har snakebites och septum, tänkte tatuera fingrarna men vet inte om jag vill längre haha :)

Sen har jag tänkt ta två till i läppen coh en mellan ögonen, men vet inte haha, får göra gratis osv :)



men jag bruakr inte räkna med att i öronen räknas hahaha. inte äns i brosket. x)

#4 - - Lisa:

fan galet:O^

#5 - - Lisa:

fan galet:O^

#6 - - Sara:

åhh, vilka äckliga bilder haha xD

#7 - - V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡:

sv: Hallå! :) Jodå det är bara bra med mig, hur är det med dig då?

#8 - - Sandra:

usch vad äckligt sånt där ser ut :p

#9 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

okej krya :)

jätte bra :D

#10 - - MONIQA:

tack detsamma ! :D

sånt där är så sjukt fult verkligen, förstår inte att man gör så ! :O

#11 - - Felicia:

Lite väl överdrivet , !

#12 - - emma:

Hej :)

Jag är med i veckans blogg, jag är nummer två och det skulle

vara jättesnäll om du ville rösta på mig :)

Länken är : http://mikaelatallkvist.blogg.se/2009/september/finalisterna.html#comment

Tack på förhand :)

#13 - - emma:

glömde fråga om vi ska följa varandras bloggar??e

#14 - - Sarah:

gud vad jobbigt att hålla rent piercingarna haha :P

#15 - - Nina:

Uuh! Det där var det värsta jag sett på länge ;p

Upp