oh...

....justeja.
jag har kemiprov imorgon, inte övat, men kemi är faktiskt svårt att förstå när man inte är lika intresserad som i fysik...
Vanlig vardag | |
#1 - - Tanja:

Ja bäst du studerar nu :D

#2 - - Morgan- The One:

sv: aa okej :P ahha ja färgade svart, de misstaget gör ja nog inte om iegn :) ;) ahhahahaha



mmm jätte skoj ;)

#3 - - Anonym:

jo fint, sj? :D

#4 - - Amanda:

sv: ojdå :o men pucko är faktiskt godare.. (a)

fast det är sant, oboy pulver är mums!

#5 - - amela:

Jag har tyckt om dom sedan 2007, sen första gången jag hörde deras låt på MTV, Monsoon (: Du då?

#6 - - Josefin:

svar: tack detsamma. en bra film och lite iskall pepsimax väntar. sen blir det att sova, ska upp åtta imorgon. hihi.

#7 - - Anonym:

Tror jag med att jag är :D haha. Okaaj, sådär är sjuk :) tack.

#8 - - LIENE:

kemi är ju bättre än fysik:D fast det är bara vad jag tycker.

#9 - - M&M:

självklart:)

#10 - - vickan:

Svar: O'yeah

#11 - - SAra:

Hehe.. ja lite väl stor är den :P

#12 - - Morgan- The One:

sv; ahahhahaha aaa verkligehn :P



va gör du nu?:)

Upp