myror

Har ni tänkt på hur många myror som dör varje dag?
Jag har tänkt på det och jag blir faktiskt lite fylld med sorg.
Varför just dom? Dom kanske är inte världens bästa djur, men ändå?
Myrornaskrig på tv, det är roligt tycker jag.
Hur många myror finns det i Sverige? Hur många här i Tranemo?
Man kanske skulle räkna dom någon gång.

Haha, undra hur många myror som föds varje dag och var dom är på vintern.
Går dom i ide eller nått eller?
Jag är inte så insatt i myrornas-värld, men jag brukar tänka på dom.

bild tagen ifrån google.

Vanlig vardag | |
#1 - - vickan:

Svar: bra de!

#2 - - Anonym:

godmorgon sovit gott? :D

#3 - - kim:

okej, tråkigt :( då får du krya på dig då! Jodå det är bra med mig :)

#4 - - viktoria:

jag funderar på det faktist, haha! vi får se hur det blir :)



haha,jag hatar hon !

#5 - - Sarah:

sånt brukar jag också sita och tänka påd. det är lite sorligt faktiskt!

#6 - - Anonym:

såkklart :D

#7 - - Anonym:

Fin blogg :)

#8 - - Sarah:

jo precis, det är bara en tidsfråga innan vi ska dö =/

#9 - - Mia:

Hmm, har aldrig riktigt funderat över myror på det viset ;)

Upp