livet..

Klockan är snart tio och jag ska alldeles strax gå och lägga mig.
I sängen faktiskt. Det är s.k skola imorgon.
Skola.
Liksom en plats där man ska få/skaffa utbildning i.
Sen ska man troligtvis börja gymnasium, ta studentent, vara lycklig, bli fri..
Kanske gå på högskola, få jobb, skaffa familj, köpa hus, skilja sig eller leva lyckligt med sin första man/fru.
Sen blir man arbetslös på grund av finanskrisen eller vad det heter, sen bli man olycklig och deppar en väldans massa, man börjar gå på droger och använder alkohol som medicin, man blir alkholist och dör.
Hej och hå, nejdå Jag hoppas att alla får leva lyckliga liv.
Gå i skola!

Jag ska förstås sova nu. Var bara tvungen att utveckla lite.
Godnatt och sovgott!
Vanlig vardag | |
#1 - - Vanessa:

Sv; träffa kompis, o skola :) sj?

#2 - - Lisa:

hahah sant^...:)

#3 - - vickan:

Haha smart fundering!

Svar: jo asså dagen var fan som om vi satt i bibblan i hundra år och hemma inte typ fanns

#4 - - Anonym:

vad gör du då? :D

#5 - - robin h:

vill du ha en ny design?

Kolla in min blogg!

sta.

kram.

#6 - - tava:

de är bra (:

händer idag då ? (:

#7 - - Morgan- The One:

sv: okej :) ja har precis kommit hem från en övernattning, så ska snart på middag hos mormor och morfar :P ehhe

#8 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

allt bra? :)

#9 - - MONIQA:

haha nja sådär :D

Upp