latmask, allså en mask som är lat.

Jag har massa bilder som jag inte har lagt över till datorn än, haha!
Jag är så otroligt lat. Jag förstår inte, kanske går i släkten eller något sådant.
Fast ja, dagens ungdomar brukar vara lat och sånt dära.  Latmask? Jag är lat, men jag är definitivt inte en mask!
Latmänniska istället, det låter bättre.

Vet någon hur man botar lathet?

Vanlig vardag | |
#1 - - becca:

hej har du haft en bra dag?:)

#2 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

okej :D bli vän ;D

#3 - - Madde:

Kikar in och önskar dig en trevlig kväll :)

#4 - - idda:

hehe precis ;D

#5 - - Anonym:

jag ska snart göra en latte och kolla på idol :) själv?

#6 - - Sandra:

sv: hääärligt ;D Idol ikväll förstår jag? (:

#7 - - MONIQA:

vad har du för dig då? :D

#8 - - jossan & sara:

sv; vadårå? ;/

jo det är bra :)

#9 - - MISSEXTRA:

Allt bra idag?:)

Upp