kemi

Valenselektroner sitter på det yttersta skalet av en atom.
Det är dom/den som bestämmer atomens kemiska egenskaper...
En saltkristall innehåller både positiva och negativa joner.
Den är elektriskt neutral, blabla..

Yeah, jag har prov i kemi imorgon.
Jag kan det hyffsat. Hoppas det går bra.
Jag kan enbart göra mitt bästa, mer än så kan jag ju inte göra.
Går det åt skogen så går det, men jag har bestämt mig för att det ska gå åt vägen istället.
Att det ska gå bra helt enkelt.
Desstuom har vi en ny kemi/fysiklärare.
Tjoho.

Det jag inte fattar är, vad har man för nytta av det?

Vanlig vardag | |
#1 - - matilda - [maatilda.blogg.se]:

allt bra idag?

#2 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

haha aa ;D

#3 - - linda:

samma här :)

#4 - - viktoria:

haha precis! så dum är hon, men jag håller med. fjortisbloggar är kul att läsa HAHAH. så kul att se att dom egentligen skämmer ut sig själva ;)

#5 - - Sandra:

sv: hehe okej, härligt! :D

#6 - - Anonym:

ah hoppsa det blir bättre med dig. Jo det är bra :P

#7 - - Anonym:

jag har aldrig förståt mig på det där med kemi. onödig lektion. de som vill jobba med det i framtiden borde få välja till den kursen. varflr måste vi andra plågas?

#8 - - Anonym:

toppen

#9 - - v e v v e:

sv; hihi det är alba =)

#10 - - Lisa:

helt klart:D

#11 - - Sarah:

ja, kemi är ett jävla hittepå ämne. Det är precis som vi som går i musik 3an, vi ska läsa naturkunskap. jag har ingen nytta av det. men det är obligatoriskt =/

Upp