ina i verkligheten



Det var inte riktigt meningen att säga emo.
Scene och lite hårfiasko, yesyes!
Jag är cool, mitt första videoinlägg.


Nu ska jag krypa ner i sängen där mina 2 katter redan ligger och sover. Godnatt gott folk!

Vanlig vardag | |
#1 - - Ness:

jarå D:

haha fan va söt du ä :D

#2 - - *Em:

Vill du få 6 biobiljetter? http://emelojs.blogg.se/2009/september/tavling.html

#3 - - Idda:

dtsamma :P. Ska du göra ngt skoj i helgen elr?

#4 - - Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

Natten till idag sov jag bara 2 timmar och har varit vaken sedan dess! Är skit trött men har inte kunnat somna efter att ha vridit och vänt mig i sängen i 2 timmar. Har du något bra förslag på hur man somnar snabbt?

#5 - - Sarah:

Hoppas du sovit gott :)

#6 - - MONIQA:

ahaha ja de hoppas ja verkligen ! :D <3

#7 - - vickan:

Haha skojjigt

Upp