i skolan

Jag har nyss käkat, fisk blev det! Fisk är gott, otroligt gott!
Har idrott den sista lektionen, jag tror jag ska vara med fast jag ska ta det lite lugnt eftersom jag har hosta och sånt. Min förfärliga hosta, ehehe.

Vad gör ni?
Vanlig vardag | |
#1 - - sofie:

fin blogg:)

#2 - - Vanessa:

Jätte snygg blogg ;) Allt bra?

#3 - - Anonym:

haha okej ,

det gjorde vi oxå i 7An

men eftersom toa-p tog in mer pengar så

började vi sälja dem istället (;

#4 - - becca:

jaa det har jag allt :)

hej hur e de idag då ? :)

#5 - - Lisa:

jag gillar dett också:D

#6 - - jossan & sara:

sv; jaha det låter inte så kul :p

#7 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

härligt :D

#8 - - Sandra:

sv: precis! hehe

#9 - - Vanessa:

Sv; tack! :)

ajdå :/ jodå, ganska bra !

#10 - - Anonym:

hehe god eftermiddag ;D

#11 - - malin:

Hej sötis! allt bra med dej ?:D

#12 - - tava:

fin blogg !! allt bra ? (:

#13 - - MONIQA:

nice nice ! jag gör inget spec, tar de lugnbt bara =)

Upp