ghghghghghghgsölkgölkdhfäodg

Jag har bara en lektion kvar.
Matten var bajs. Otroligt bajs.
Usch. JAG SÄGER BARA USCH FY BLÄ OCH HEJDÅ!
Ja, precis.

Idrott 13:45, jag känner mig taggad men lite sjuk.

Vanlig vardag | |
#1 - - Anonym:

Hah, ja det ska jag :)

är du i skolan ?

#2 - - robin h:

aah precis, så jävla bra han var >.<

hm, vem var det? 8D

#3 - - Sandra:

sv: jag kom nyss hem, sjdå? :)

#4 - - kim:

okej, härligt :)

#5 - - linda:

hata matte!

#6 - - viktoria:

jag tycker det faktist ;) haha



usch, hon skämmer bara ut sig själv, hahah! men jag håller med, rätt kul att kolla på..

#7 - - v e v v e:

söt du är =)

#8 - - Idda:

hehe :P. Hur är det med dig idag då? :)

#9 - - Anonym:

sv; åh vad roligt att höra:) jora allt e super med mig;*

#10 - - Sara:

Jod¨det är bara bra här också :)

#11 - - Anonym:

haft en bra dag gumman? :D

#12 - - Anonym:

haft en bra dag gumman? :D

#13 - - Ness:

tack så mkt det ska jag verkligen göra! :)

okej va bra :D

#14 - - Lisa:

haha jag vet, så jävla kul:D

#15 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

jupp :)

haha okej :)

#16 - - CLIPc:

jag får väl säga godkväll jag då=)

#17 - - LIENE:

sv: jaha vadå för miniidol?:)

#18 - - linda:

ja, läraren avgör verkligen mycket när det gäller om man ska lära sig något eller inte. suck!

#19 - - kim:

han hälsar nog tack=)

#20 - - Felicia:

Ja :D

#21 - - Felicia:

Ja :D

#22 - - Ness:

ja som tusan :D

haft en bra dag på skolan :)?

#23 - - linda:

vad har du haft för dig idag då?

#24 - - Lisa:

gla ajg blir:D

#25 - - kim:

ja:) vad gör du ikväll då?=)

#26 - - Ness:

haha ne det har jg inte xD

jaha vadårå :O?

jag vaknade halv 4 så har inte hunnit gjort så mkt idag;p

#27 - - CLIP:

usch för matte!

#28 - - CLIP:

usch , jag håller med! våran är halvdöv, haha=)

#29 - - kim:

okej (: ska strax gå hem till min pojkvän, sen blir det väl idol också :)

Upp