en till

okej..
Vickan sover hos mig också!  Fan vad roligt!


lovisa och vickan!
Vanlig vardag | |
#1 - - Veronica:

:) snygg bild

#2 - - viktoria:

man blir riktigt glad när man ska ha matte :D

#3 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

det blire säker :)

okej kul :)

#4 - - Felicia:

Okej låter skitkul, nej jag vet faktiskt inte är förkyld och hängig så händer väll inte så mycket speciellt..

#5 - - Sandra:

:):) yes. Idol nudå, spikad i soffan antar jag? ;D

#6 - - Josse♥:

Älskar din blogg :)

http://bloglovin.se ♥ Följ mig gärna där Lina ♥♥♥♥

#7 - - AMANDA - ♥ Kläder och skoj:

ska sova nu =) haft en bra freda då?

#8 - - diilan:

jaa, men får fan vänta ett år (:

#9 - - Cuongphan:

Haha, alla tycks gilla de där brillorna nuförtiden ;)

Läget annars? :)



P.S. Checka gärna in mitt senaste inlägg - Idol 2009 - Kungen tippar top.20! :D

Upp