Eftermiddag

Godeftermiddag!
Allt väl? Det är det med mig iallafall, fast jag är trött efter idrotten!
Jag var med på idrotten idag, känns som jag inte hade varit med på evigheter..
Vi hade stafett hela lektionen, så jobbigt! Det är iallafall gött att ha varit med på idortten.
Man känner sig så nöjd.



jag funderar skarpt på färga mitt hår mörkare i veckan eller i början av nästa

Vanlig vardag | |
#1 - - Morgan- The One:

färgar du de mörkare kommer de va jätte svårrt att få tillbaka ljusare sen igen :)



sv: haha eller hur :D

#2 - - amela:

Jaha okejdå. Jaså (: Nej, klart att dom inte är långtråkiga! Vad säger du!:O :P Haha, nej jag älskar dom.. Dom är bäääääst ;D

Annars, vad gör du?

#3 - - SELINE:

sv: jo dom är ju 8 år.. så roligare kan man ju ha! :D haha. snygg blogg du har!

#4 - - Michelle:

Fin blogg :)

Hjälp mej vid val av uggs på min blogg -.-

#5 - - Leia:

Eller hur!



Är allt bra?

#6 - - Josefin:

svar:tack så mycket!

#7 - - Amanda:

SV: jo, mycket godare!

#8 - - Michelle:

Sv; okej nej men alla har olika stil :) Men tack ändå!

#9 - - Leia:

Ja, allt är bra här med. :)

#10 - - Amanda:

Niceig header :))

Upp