älskade HCS!

Sitter och lyssnar på Hardcore Superstar's nya album.
Jag längtar mig bort till en konsert med dom.
Fullt med folk, händerna i luften. Jag ska eventuellt se dom i höst, i oktober eller nått.
Lycka är känslan

 

Bilden på Jocke Berg är tagen i april 09. Jag klippte bort Emil.
Dessutom, titta på bucklan på min dojja. Väldigt fräckt.
Vanlig vardag | |
#1 - - sanna:

man kan ju säga att båda är söta (A) <3

#2 - - Johanna:

Hejsan, vilken fin blogg du har, det ska du ha beröm för. det skulle vara jätte kul om du ville klicka in på min :)

#3 - - Jessica:

Sv: Okej, vilar bara osv eftersom jag är sjuk.

#4 - - Malin:

SV: Jasså, det är faktiskt ganska bra :)

Vart har du köpt skorna? <3

#5 - - Julia:

fin blogg

#6 - - jossan & sara:

sv; haha tack :) snygg blogg du har förresten! ;D

#7 - - Sandra:

sv: härligt :D jo det är bara bra med mig! lite trött bara :D men det är fredag imorgon så! (Y) :D

#8 - - Idda:

ah okaaj :P. Jo det gjorde jag med typ :D haha

#9 - - Lisa:

kikar in=)

#10 - - vickan:

Konserten är den 9 oktober i lisebergshallen :D

#11 - - Simone:

Sv: härligt att höra :)

Upp