Vem kom först egentligen?

Vad kommer först, hönan eller ägget?
Den allra första hönan måste ju också komma ifrån ett ägg, men då måste ju det ägget komma ifrån en annan höna, eller hur? Jag måste veta, jag blir galen av den funderingen.
VILKEN JÄKLA HÖNA VAR FÖRST?
eller kom tuppen först?

Fundera är roligt, mycket jädra roligt.

Vanlig vardag | |
#1 - - fatima:

sv: aa jättegott, speciellt med sura :D

hihi kul blogg :)

#2 - - m a r t h a.:

tack! :)

#3 - - vickan:

Jag tror hönan kom först eftersom man kan ju ta samma tanke fast med människorna. Kvinnan och barnet. Gud skpade ju kvinnan först xD

#4 - - Lisa Avasjö:

HejHej! Jag vet inte vad jag ska klä ut mig till på halloween! Kan inte du ge mig några förslag för jag har inte bestämt mig, jag får snart panik! Kramar:D

#5 - - eм!:

hm.. hönan kanske kommer ifrån rymden :D

Hehe. Typ ett experiment.



sv:

Jap och det är jag glad över :)

#6 - - kamilla:

varför får du inte gå ut?:/

#7 - - Amanda:

Förlåt för det sena svaret på din kommentar, tiden räcker inte till riktigt ibland! :)<3



SV: den var väldigt god! :) åh, har du ny header? :D

#8 - - CLIP:

haha, tack så mycket:)

#9 - - S A G A:

tackar, desamma :D

jo fin fint här, sj? :)

#10 - - silly:

haha ja tror inte någon kunde tända på henne! usch

#11 - - ABSSOLUTAARNELA:

haha, aw tack! ;D

va gör du nu då ? :) ♥

#12 - - I r o n i e l l e:

Sjuk fråga som gör en förvirrad :)

#13 - - issa - rappare och låtskrivare:

haha den är knepig;)



Kolla gärna in min blogg! gör egna låtar och skriver egna låttexter!:)



och imorgon fyller jag 18 år:D!

#14 - - ABSSOLUTAARNELA:

ska sova :)

#15 - - silly:

vilekn stad e de?

pinsamt! Britney e bäst

#16 - - vickan:

Svar: jo men kvinnan födde barnet, barnet växte upp till en kvinna, kvinnan födde barnet. Det är ju som ägget

#17 - - jenny:

sv: haha ja lite kul grej endå ;)

#18 - - Claudia:

yes det var det =)

#19 - - issa - rappare och låtskrivare:

sv: haha ofta(A) va skoj ändååå :D tack!:D

#20 - - fatima:

hihi förstår hur du menar det är svårt att förklara ;d

men det är ju bara för gott med sura godisar :D

annars, görs ? ;D

#21 - - CLIP:

har du bytit design?

#22 - - silly:

nae du e ju emo de e de ja säger!

#23 - - vickan:

Svar: jo det är väll bäst

#24 - - m a r t h a.:

tack det samma ! :)

#25 - - jenny:

sv: aa jag ska fan köpa en sån sen :D

#26 - - eм!:

Hihi :D

#27 - - Idda:

haha ah okaaj :P jobbigt ju haha.

#28 - - kamilla:

Hahah a xP



Taack så mkt, hoppas du oxå får en bra kväll!

#29 - - eм!:

sv:

Ja lite faktiskt, inget mysigt precis! :O

#30 - - silly:

de e pinsamt & va emo. Sorligligt för den delen också! Usch

#31 - - Nelly:

allt bra? :D

vad händer på halloween ? :D

kram kram

Upp