Robin!



Jag och min bror skrattar som fan till Robin Egbo's dans, eller håll i gång. Han ser rolig ut.
Nästa gång man går på bio.
- Kan inte du svänga så som du gjorde med väckarklockan?
Haha!
Vanlig vardag | |
#1 - - viktoria:

det va bra sagt!



ja, är nog så för dom flesta, och det är skönt att man inte är ensam om det..

#2 - - Sarah:

Sv; Hahah jaaa det ska jag faktiskt göra ;) Hahah vad sägs om det vavavavvavvav :P Joo, lärare har inget liv xD Kram! <3

#3 - - CLIP:

sitter du och tittar på idol?=)

#4 - - Idda:

ah okaj bra? :P hehe aa det är skoj :ds. vad har du varit mer på då? :P

#5 - - vickan:

NE inget

#6 - - Nelly:

Hehhe jag är telefonförsäljare;D

det är rätt kul :D

#7 - - MÄÄÄNDY - ♥:

såååå bra :)

#8 - - saga:

yesyes, fin fint :)

sj? :D



( förlåt för sent svar, svarar lite itaget nu, har haft det stressit på sistone, )

#9 - - Amanda:

hej! förlåt för min inaktivitet denna vecka, men jag har haft fullt upp! :)

hur är det med dig?! :)

Upp