Ett besked till er alla!

Lite smått sjukliga baciller har nått mig. Jag är påväg att bli förkyld och det känns att jag har feber.
100 grader och lite mer. Detta är förstås väldigt ledsamt, men förhoppningsvis överlever jag denna svåra, botliga sjukdomen. Ack ack, förkyldning är inget bra.
Jag återkommer med mer uppdatering när jag orkar och har lusten till det.
I helgen har jag inte haft någon lust att blogga, det finns så mycket annat man måste göra och sådant.
Vanlig vardag | |
#1 - - Mette♥:

med oss är det bara bra! :)<3

#2 - - saga:

jo fint, sj? :)

#3 - - Moa:

Fin blogg :) allt bra?

#4 - - it's mongogang, bitch!:

Lissie, Kimza och BrunettAnnie i ett!

Läs, hihi.

#5 - - Idda:

Hoppas du blir bättre :)

#6 - - Sanna:

Hejsan!

Är inte min vän Mikaela galet lik Audrina Patridge? http://jarske.blogg.se/2009/october/ar-inte-fina-mikaela-lik-audrina-patridge.html



Kika gärna in på min blogg, där jag skriver om mycket mode, men även Robert Pattinson, SKOR, musik, kändisar och lite om mitt eget liv.

Kramar och pussar Sanna på http://jarske.blogg.se

#7 - - LIENE:

sv: ja det är äkta vänner det:)



Krya på dig!

#8 - - Victoria:

hej!



Var med min bloggdesign tävling jag har i bloggen just nu? :)



Kram!

Upp