Det börjar dra sig mot sängdags.

Ska gå mot sängen nu. Den där goá sängen med det rutiga täcket som ligger huller om buller.
Den varma sängen, den som passar bra att lägga sig i när man är trött.
Jag är trött och jag ska gå mot sängen.
Godnatt, jag slänger en puss. Ser ni det?

 

Vanlig vardag | |
#1 - - Nelly:

: D det var ass kul på jobbet älskar det:D tycker det är spännande !

#2 - - Idda:

ah på vem då? :P brukar också gå åp konsert ofta ;D haha .

#3 - - Sarah:

Sv; Hihi ja :) Härligt ;) det är bra med mig med :D Mkt att göra dock :P Puss

#4 - - CLIP:

väldigt snygga skor!

#5 - - MÄÄÄNDY - ♥:

jag skämtade såklart ;) hah

#6 - - vickan:

O'ja



Gå gärna in på http://livetsomake.blogg.se

#7 - - vickan:

O yeah!

#8 - - Ahlam:

Jadå den är väldigt liten men mysig och underbar! :)<3

Upp