Bowling och käk.

Godkväll alla söta!
Idag har jag bowlat med mamma, pappa, Ponken och Vicke. Det tog ett tag för mig att komma in i det hela, det är ganska svårt! Hur som helst så vann jag inte, men ja bättre lycka nästa gång! Min mamma vann.
Sedan åt vi jättegod mat på en Thairesturang. Mysigt har det varit!

Nu sitter jag och lyssnar på Caroline Af Ugglas med min katt, som ligger och sover i mitt knä.
DET ÄR SKITMYSIGT. Jag och Izzi är riktiga af Ugglas fans! Haha.
Vanlig vardag | |
#1 - - m a r t h a.:

hahah :D

#2 - - SANNASANNASANNA:

kikar in för att önska en trevlig halloween =)

#3 - - ABSSOLUTAARNELA:

ajjamensan! ;D

#4 - - Idda:

okaaj, jovisst det är bra :P

#5 - - S A G A:

vad ska du hitta på idag då? :D

#6 - - amanda janson:

kul med bowling:)

#7 - - CLIP:

hehe!

åh vad längesedan det var jag bowlade, det är jättekul, men... ja, jag är nog sveriges sämsta bowlare, hehe=)

#8 - - Bajskorv!:

Haha jo! Tejp kör vi på! :P

Kändes verkligen klantigt. Hur fan lyckades jag?

Liksom, haha! :P

älskarey!<3

#9 - - Carro:

svar:godförmiddag :)

#10 - - S A G A:

haha okej :P

inte så mycket, tagit det lungt, sj? :)

#11 - - amanda janson:

haha:) allt bra idag?

Upp