sprutinera min arm

Idag tog jag vaccinet mot svininfluensan som har skördat många offer. Jag var lite skeptisk mot vaccinet i början, men efter ett tag beslöt vi oss i min familj att ta det. Många överdriver om influensan, främst syftar jag på median och alla "proffs" inom området. Om ni förstår. Visst, det kanske är sanning för det mesta som sägs men dock behöver dom inte vela om den så mycket. Folk blir ju vettskrämda.

Jag har inte fått några större biverkingar än (!!) bara jävligt ont i vänstra benet (tog sprutan i vänsterarmen) ont i armen och är allmänt sur och dassig. Det är ingen stor grej att klaga på, så nu ska jag inte klaga mer.
Vi dör förhoppningsvis inte av lite värk i armen, det går över.. hehe. Jag blir galen på folk som klagar, det är faktiskt så. Jag kan inte motsäga att inte jag har klagat, men nu kan jag säga er att jag inte ska klaga mer.



Vanlig vardag | |
#1 - - aw:

grymt :D jo. fint med mig! <3

#2 - - Linnéa:

Ja, det var superkul att gå på konsert igår - och Takida var SÅ bra :))

#3 - - Linnea :>:

jepp jepp :)

#4 - - kajsa:

sv; aah cool är den! ;)

#5 - - LIENE:

sv- nej det är ju inte lätt om gymnasium är ett steg mot det man ska jobba med i framtiden och då kan man ju inte välja vad som helst.

#6 - - Carro:

svar:godeftermiddag :) Nu är jag tillbaka på bloggen, kika gärna in och berätta vad just du vill läsa/se mer av i bloggen :)<3

Upp