Senior & Junior



Denna låten har jag lyssnat på och musikvideon har jag kollat på många gånger dom senaste 2 dagarna!
Videon är helt galet grym. Titta på den och säg vad ni tycker!

Förövrigt så är biljetterna beställda till af Ugglas, den 28/11. Det blir jag och pappa som åker, då han är den enda villiga att hänga med. Han tycker hon är bra, tjoho!
Balsam för öronen | |
#1 - - amanda janson:

det är bra med mig också:D

Har du inte ?:O det borde du verkligen testa, skit gott:D

#2 - - ABSSOLUTAARNELA:

har jag aldrig testat x) ska köpa mer nudlar i helgen!:)

#3 - - m a r t h a.:

ja :) hihii

#4 - - amanda janson:

ja den är jätte god:D och half baked är också super gott:P

#5 - - AAYAH ♥:

Kikar in & önskar dig en trevlig kväll :)

#6 - - ABSSOLUTAARNELA:

ja det är det verkligen! :d

#7 - - Nelly:

Haft en bra helg ? ;D

jora halloween festen var super dunder bra ;D

#8 - - SANNASANNASANNA:

SV: Okej! :D

Vill du ha hårtips, så kolla gärna in min blogg ;)



KRAM

#9 - - Elin:

Hej :) va fin blogg du har! kolla gärna in min :) kram kram

#10 - - S A G A:

haha såklart ;)

allt bra då? :)

#11 - - MAJA, du vvet hon.:

Var ska ni se de?



Pusspåminbästamartina (y)

Love ya! <3

#12 - - terrre:

fett konstig jag tycker hon är dålg:)

Upp