pluggeri lönar la sig

Massa pluggeri och hysteriska utbrott när man inte förstår. Ja, det var min eftermiddag.
Med massa pluggeri menar jag att jag har läst idrottsprovlappen 2 gånger, försöker bonka in kunskapen i min hjärna, läst 2 sidor i biologiboken, klottrat i hela boken av vrede, svärord och boken flög åt helvete,  inget mer.  Egentligen borde det vara med, men jag har faktiskt hjälpt mamma med diverse saker. Ren tacksamhet. Jag bor här, jag måste också hjälpa till.

Jag ska plugga mer, denna veckan och nästa vecka är rena pluggeridagar.
Iallafall 2-3-4 dagar, något sådant.

På fredag har jag idrottsprov.
Nästa vecka väntar biologiprov - Arv och sådant.
(Lite krångligt)
Matteprov - Geometri
Syslöjdsprov?! - materiallära

Som ni ser, EN MASSA PLUGGERILALADAGAR. JAG SKA LYCKAS, JAG ÄR BRA!

Vanlig vardag | |
#1 - - ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★:

Sv: haha jo tack tack! =D



haha jo på Lördag får vi se vem som vinner Körslaget 2009! :P

Jag hoppas iallafall verkligen att Team Stefan vinner =P

#2 - - LIENE:

sv: okej du kör på converse, men det är snyggt;)

#3 - - vickan:

Svar: hahaha jo!

Upp