Hos Rolandbooi

Hejsan! Idag är det fredag den 13e. För mig är det vilken dag som helst, brukar inte ha otur. Har någon av er haft otur?
Just nu sitter jag hemma hos Roland och det har jag gjort ett tag. Jag och Åke ska sova här inatt. Eller ja, sitta vid datorn hela natten. Det är trevligt, vi har bunkrat upp med litervis med coca cola, godis och energidricka. Haha, mums!

Hoppas att er helg kommer rocka. Min kommer rocka på ett eller annat vis. Det vet jag.
Vanlig vardag | |
#1 - - CLIP:

haha, det låter kul, lycka till får man säga!

haha, jag ska snart titta på idol och lite sådär=)

#2 - - roland booi:

Ne asså har inte haft jusst otur denna dag utan varje dag tex när vi slog ivarandras huve X) haha<3

#3 - - S A G A:

vad har du för dej då? :D

#4 - - Natalia:

Cool blogg (: Vad görs?

Upp