Get a life



Låten, oh gud! Den är så suverän och jag gillar den bara mer och mer ju fler gånger jag lyssnar på den.
Seriöst, jag finner nästan inga ord. Okej, det gör jag. GALET SUVERÄNT!

Balsam för öronen | |
#1 - - CLIP:

jag tog till ett fult knep för att vinna bloggkriget! haha:)

#2 - - ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★:

Sv: Haha okej, jag tyckte Team Caroline valde så dåliga låtar i Körslaget 2009.

Jag hoppas att Team Stefan vinner faktiskt =D

#3 - - CLIP:

mhm!! det gäller att vara listig haha=)

#4 - - CLIP:

hmm.. låt mig tänka.. nope, haha:)

#5 - - Sandy:

Haha, tack för ditt inlägg! Just därför kommenterar jag denna med samma text: Caroline är bäääääääääääääst! <3

#6 - - Sandy:

Haha, tack för ditt inlägg! Just därför kommenterar jag denna med samma text: Caroline är bäääääääääääääst! <3

Upp