Friheten är min nu

Tjenare tjenare!
Hur hälsar ni på någon? Säger ni hej, tja, tjena, tjenare eller något annat?

Nu är det helg för min del. Gott det. Jag ska inte till skolan imorgon, min rådgivare vid namn mamma tyckte inte att jag skulle gå. Jag har nyss varit sjuk och är fortfarande i "sjukperioden", hade desstuom feber innan idag. I skolan, men tog en alvedon och pallade mig igenom skoldagen. Bäst att vara hemma imorgon, krya på mig rejält.
Måste vara frisk tills nästa vecka då jag står på tur att vaccineras mot den ohehört farlig influensan som sprider sig i hela den stora världen. Skräck faller över oss medborgare, världens människor. Okej.

För att tillägga, (om ni är intresserade, men det är ni ju!!?) jag hade en mysig och rolig dag med mina booi's. Den bästa stunden var när vi åt tårta på banken med den äldre versionen av människor. Sparbanken's ORANGE'a (!! <3!) pennor är helt ljuvliga. Vi har fått en ny inredning av vår bank här i emobyn. Det var därför vi kikade in på banken.

Ja, det var det. Nu bultar mitt huvud, mina ögon fladdrar... det är tecken på att sängen väntar.
Godnatt alla söta.

Vanlig vardag | |
#1 - - josefine:

hihi atck :-)!

#2 - - Emma:

Tack!:)<3

#3 - - Monija:

sv: ah, jag håller nog med dej.. :D

#4 - - w :):

ja det är det verkligen!! :D

#5 - - azra- ALLA ÄLSKAR MIN BLOGG?:

sV; hehe okej vad rba :)

händer ikv? :D

#6 - - Elli:

Usch då >< Du får krya på dig :)!



Blir myskväll med familjen ikväll, vad ska du göra?



Kramar

#7 - - vickan:

Svar: jo den e skön!

#8 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

mm, min med ;) har du sett twilight's nya film New moon eller tänker du se den? :)

kram

#9 - - felicia ◕‿◕:

jag säger HEJ :D<3

#10 - - Emma-FOTOBLOGGEN:

Vad ska du hitta på ikväll?:)<3

#11 - - w :):

EN STORT FETT TACK FFRÅN MIG! :D

#12 - - Linnea :>:

jag säger olika beroende på vem det är jag möter :D

men hej om det är familjen eller någon jag inte brukar umgås med så ofta, hallå om det är någon klasskompis eller kompis.. oftast blir det så :D



sv: jag har blågröna, tror jag :o :D

#13 - - azra- ALLA ÄLSKAR MIN BLOGG:

sV; okej, skulle egentligen ut o träffa en kompis , men hon är ju som hon är , så det bli nog o se på tv :)

#14 - - Sofia:

Okeej, .)

#15 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

okej ;) ja det ska jag :) vad tycker du om bilden i mitt senaste inlägg? <3

kram

Upp