En liten extra tupplur.

Jag försov mig idag, vaknade vid 8:00, likaså min mamma och mina andra syskon!
Fyfan, jag stressade nästan ihjäl mig. Kom till skolan vid 08:30. Jag kunde inte koncetrera mig på so-lektionen, stressan hade inte lagt sig. Vilken bra start på veckan jag fick! Tjoho!
Usch, detta ska absolut inte inträffa igen, då dör jag på riktigt. Hehe, okej men nästan.

Även om jag tog en liten sovmorgon är jag fortfarande inte utvilad.

Vanlig vardag | |
#1 - - azra - ALLA ÄLSKAR MIN BLOGG?:

sv; heeh aou :d

följa varandras bloggar på bloglovin? :D

#2 - - jimmy:

du får helt enkelt krypa till sängs något tidigare! (:

#3 - - Emma:

Hej sötnos!

allt bra med dig? =)



Jag har haft en himla galen helg nu, du kan läsa i bloggen om det plus att se bilder från helgen när jag umgicks med The Donies från OKEJ tidningen =)



Du vet väl att om jag inte svarar på din kommentar så skriver jag massor i bloggen och svarar senare ^^ Lägg gärna till mig i bloglovin om du inte redan har gjort det. Jag försöker att svara så snabbt som möjligt men ibland blir det för mkt för mig och då bloggar jag bara istället och svarar senare =)



Puss

#4 - - Daniella & Elmedina:

Du har SKIT SNYGGA bilder, du borde ha en katogori på bloggen som är bilder! :D

#5 - - w :):

sv:

tack :)

det hade jag oxå!

#6 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

tack! <3 har du smakat läkerol pumpa? ;)

kram

#7 - - Sofia:

Ja . :)

#8 - - Anonym:

ååh tack! :-)

#9 - - viktoria:

jag syftade mer på sånna som åker dit och campar i någon vecka för att handla för ett helt år framåt, det kallar jag att skämma ut sig.



ja, smaken är som baken. man har rätt att tycka vad manvill

Upp