Det tar emot, vad är det?

Biologiboken är uppslagen, men jag kan verkligen inte läsa den. Öva in saker. Jag orkar inte, jag har inget intresse för det. Så jobbigt. Känns som om jag inte kan något av det, fast jag har kunnat det på lektionerna.
Detta kan naturligtvis bero på att jag är sjuk, men ändå. Jag har prov på torsdag. Jag måste kunna det.

öhöhöhöhöönönödfököldkföhlksdj,,mvb,mcvbdfjdfdfkjdfsdljöldsjöldssjjdfdklgkfkllkjfdlkjdflkjlfk



man blir helt skruvad av allt, allt, allt...

Vanlig vardag | |
#1 - - Jojjo*:

Det är okej. Görs? :)

#2 - - w :):

sjukt fin blogg du har! =)

#3 - - Monija:

fan va snygg bild på conversen på din header! :D

#4 - - Elli:

Okej usch då >< Du får krya på dig:)!



Jo det är bara bra med mig.



Kramar

#5 - - Thea:

Åh tack =) va gullig du är.

Gillar din bild i det här inlägget! Jag var sminkad åt det hållet i lördags ^_^

#6 - - Michaela - Foto & Webbdesign:

sv;hihi tack detsamma :)

allt bra`

#7 - - Ebba ♥:

Tack för din röst! ♥

#8 - - vickan:

Svar jo men jag skall nog gå i mon tror jag bara för vill kunna hinna öva inför matten på onsdag men får höra vad min far säger

#9 - - Linnéa:

Hoppas att du har haft en fin måndag :))

#10 - - AMANDA:

tack hörredu, :) <3

allt bra today?

#11 - - CLIP:

ja, det är ju det det är!

#12 - - Anonym:

fin blogg:)

#13 - - LIENE:

sv: ja men vår skola är nog ganska fattig för att bråkstakar går i den:P som idag var det nån som hade haft bara lite rök, förmodligen bara tänk nt pappar eller nåt. Så klart slog brandalarmet igång och brandkåren kom, det kostar 7 tusen och att lektionerna blev avbrutna kostade 6 tuden, helt sjuk! men man kan ändå undra var alla pengarna som går till skolan tar vägen. Kanske är det matrial, elever gör ju av sig med massor av papper och pennor med liknande med.



men usch, burkpotatis vill man inte ha! had det i min förra skola och alltså det smakade inte alls potatis utan klister.

#14 - - Kelly:

Hej :)

Kan du vara snäll & kommntera mitt senaste inlägg om Idol :) <3



Ha de toppen <3

#15 - - Daniella & Elmedina:

gjorde det ont att ta pirsing på munnen? :D <3 ^^

#16 - - Thea:

Hah, inte jag heller. Eller inte nu längre, jag filmade musikvideo ^_^

Upp